duminică, 8 martie 2015

8 martie

M: Ce-ai facut? Ai dat negresa pe jos!
V: Ce-am facut?
M: Hai mai mama
V: Se curata
M: Uite ce e sub masa. Nu se curata ca s-a imprastiat toata e numa frimituri.
V: E, nu se curata…
 M: Tu ai ceva cu covorul asta?!?!
V: Stai bre ca se curata. Cum sa nu se curete?!
M: Ai ceva cu covoru nostru.
V: O maturam, o curat eu.
M: Da, eu o matur.
V: Am ceva… ce sa am ma cu covoru. Hai ca se curata imediat o curat eu
M: Sunt frimituri din alea mici alea nu se iau deloc
[Peste un minut mama merge in bucatarie sa ia o matura mica de covor si un faras, V vorbeste cu taica-su]
V: Stai ca ma duc sa curat negresa de pe covor
M: Nu vorbi cu ironie ca eu o curat
V: Si eu o curat
[M si V intra sub masa unde deja o parte din negresa a fost curatata. ]
V: Hai domle ca imediat o curat ma bag aici sub masa si o curat aici e locu meu preferat cel mai mult imi place mie sa stau sub masa
M: Uite, sunt din astea mici. N-am dus niciodata covoru asta la curatat
V: [dand cu maturica] Uite ca se iau.
M: Si mie imi placea sa stau sub masa
V: O, tot timpul imi placea sa stau sub masa, cel mai mult imi placea cand eram mica, era locul meu preferat la vizitele in familie
M: Mie si cand eram mare.
V: Si mie
M: Tot sub masa…
V: Tot sub masa.
[rad amandoua]
M: Serios? Nu stiam ca iti placea asa tare sub masa. Io cand ne-am mutat de aici prima oara cu totii si aveam biroul ala negru, cand lucram cel mai bine lucram sub birou. Intram sub birou si lucram de acolo. Ma simteam protejata
V: Si eu
M: Cel mai mult imi placea sub birou
V: Pai si eu, sub birou’ din camera mea, ala care mai e si acum acolo. Acolo intram mereu si sub birou invatam cel mai bine
M: E, na!
V: Da
M: Ma simteam protejata
V: Si eu
M: Like mother like daugther
V: Super

[Rad amandoua pana se inrosesc acoperite de fatza de masa festiva, sub masa aranjata de ziua bunicului.]

Niciun comentariu: