sâmbătă, 7 martie 2015

07 martie

07 martie scrie vera scrie

ca sa supravietuiesti ca sa ai un canal
prin care gandurile tale sa mearga spre lume

scrie ce o fi transcrie din carnetel pune poezia aia

azi la pranz in bucataria cu linoleum verde vorbeam cu tata

tata studiaza licheni si matematica
familia mea are in biblioteca maro cu vitrine
o taietura din ziar cu mine la 20 de ani cand vorbeam despre
cum iubesti daca esti femeie

azi ne-am uitat la 6 filme cu stan si bran unul dupa altul
in timp ce la masa se desfasurau cateva discutii in paralel

am plecat cu o sacosa plina de mancare un pastrav
doua copane o galetusa cu bors de peste doua portocale doua banane
o zambila

scrie vera scrie scrie

un text pe zi te rog un text pe zi

uite si tata a zis

a zis ca unii oameni se pierd si nu se mai gasesc niciodata

a zis pune si tu ceva scrie pe ceva n-ai si tu un blog

ba da am unu i-am zis si la plecare i-am spus lui bogdan
am facut un pact cu tata sa scriu pe blog in fiecare zi ceva

un text
chiar si trei randuri a zis tata

chiar si trei randuri i-am repetat lui bogdan cand coboram scarile
de la etajul trei pe scara plina de ficusi
dupa ziua bunicului care a venit cu teancul de stan si bran
si cand se termina un dvd se uita spre noi cu o privire jucausa si ne intreba
mai punem unu'?

Niciun comentariu: