duminică, 1 martie 2015

si dragostea nu mai e

cand  ne intalnim dupa 12 ani intr-un hotel din vaslui
ai o fatza de batran esti respingator am cearcane sunt grasa
traversezi piata pe langa statuia lui stefan cel mare
tu iti iei visine eu ketonal forte
cand ne intalnim dupa 12 ani
si usa liftului se deschide la parter si acolo esti tu
un batran de 50 de ani pe carcasa caruia o fetita
a visat 13 ani si mai bine.
imi propusesem sa fac scandal cand te vad
dar vremea in vaslui e rece si pe mine ma dor maselele.
am avut flashuri cu muschii tai de curva masculina
si zambetul tau tamp. 
nu pot sa te vad asa boita imi spui, 
stefan cel mare e plin de praf si mochetele de la
consiliul judetean sunt pline de praf si 
dragostea nu mai e.
m-am mai gandit la tine. 
bipolar si ambiguu, cat sa poti planta nebunia in
mintea unei fetite. 
si tu esti o fetita. si eu sunt o fetita.
tu visine, eu ketonal. 
tu faci poze cu copiii in sala de mese la 
festivalul umorului constantin tanase. 
niciodata nu te-am vazut ca pe un om mic,
pana cand bogdan a zis ca e cu un cap mai inalt ca tine.
si am ras de tine cu sotul meu, ca de cel mai trist
lucru din lume. in sala de mese la vaslui.