marți, 17 martie 2015

18 martie (de prin 2014 acum un an in autobuz-spionata cu creionul in mana)

In spatele meu in autobuz, doi baieti de zece/unspe ani.
-Am studiat atat de mult masinile incat pot sa conduc una.
-Ai condus o masina?
-Am dat la volan. Cu tata. Tata la schimbator si eu la volan. La 3 ani stiam la volan. La 6 ani am evoluat la pedale si peste 2 ani am evoluat la schimbator. Acum stiu tot.
-Daca-ti dau un Tico il conduci?
-Un Tico? Orice. Da sa-i faci scaunu de marimea mea.
-Un troleibuz n-ai cum sa conduci, e prea mare. E greu.
-Stii ce o sa fac a doua zi dupa ziua mea de optispe ani?
-Ce?
-Ma duc sa dau permis.
-Ce-ai zice de prima zi de ziua ta?
-In prima zi imi serbez.
-Ce-ai zice sa primesti de ziua ta un permis?
-Mai bine bani. Ca sa iau permis. Ca ala tu tre sa ti-l faci. Te duci la scoala si dai bani.
-Eu n-am mai auzit sa dai bani pentru scoala. Astia-s ciudati.
-Chiar tre sa dai bani bani.
-Astia-s ciudati.
-Stii ca permisu acuma se da pe calculator? Inainte nu se dadea pe calculator.
-Si viata se da pe calculator acuma.
[…]
-Vreau o shaorma.
[…]
-Stii si tu melodia?
-Care?
-Cu dacia. Eu o stiu de cativa ani. O stiu de vreo doi ani.
[…]
-Nu-ti mai roade unghiile. Te infectezi.
-Mi le-am ros.
-Nu-ti mai face ca faci cum am facut eu si a iesit puroi si am ajuns la spital. Nu ti le mai roade.
-Am avut la degetu asta puroi si uite s-a vindecat.
-Eu sunt roman daca m-am nascut in Bucuresti, traiesc in Romania, vorbesc limba romana… daca nici nu stiu engleza…si stiu doar doua cuvinte in japoneza.
-Care?
-Hai si koniciva. Daca te duci in china sa nu spui niciodata mushishiva.
-De ce?
-Il injuri.
-Chinezii mananca sobolani si sunt ciudati. Era unu care a baut apa dintr-un ou stricat si a rupt sobolanu-n doua si l-a pus in farfurie.

Niciun comentariu: