marți, 10 martie 2015

10 martie

pentru ca intr-o vreme mantra mea era "nu vreau decat un canal prin care gandurile mele sa circule libere" pentru ca magheru te face sa vorbesti singura pentru ca doamna cu picioarele uscate de pe jos ti-a pupat mana si nici macar nu aveai mainile goale aveai manusi iar ea ti-a pupat mana ca i-ai dat rest si dupa aia ti-a mai zambit o vreme si dupa aia te-ai bagat in cacat cum fac acum sa o ignor ce fac cand nu am bani sa ii dau nu o sa ma uit la ea sau o sa ma uit si o sa o salut e acolo pe jos mergeam intr- zi cu o. pe strada si am ignorat instant pe unu care statea tot asa langa un geam conversam foarte aprins despre nu stiu ce tipu a aparut in raza apoi BAM ignore intr-o secunda, a fost ignorat de amandoi in acelasi timp si conversatia a continuat cu o scurta remarca despre cum tipu a fost ignorat profesionist pentru ca pana la urma ce facea iti cerea bani iti cerea bani iti cerea bani
mergand pe magheru si bolborosind "nu vreau decat un canal prin care gandurile mele sa circule libere" si la randul meu cerand bani cerand bani cerand bani

Niciun comentariu: